Kilo Verdiren 16 Mucize Besin » Doğan BAYBAŞİN, Bilgi Güçtü Paylaştıkça Büyür.

» » Kilo Verdiren 16 Mucize Besin

Reklam Alani
Reklam Alani
Reklam Alani
 
 
 
Kadin, Aile ve Çocuk Sağlığı

Kilo Verdiren 16 Mucize Besin

Yazar: AtaKan Tarih 10-04-2014, 06:58, Gösterim: 1348

0
Kilo Verdiren 16 Mucize Besin




Kilo vermek için hangi besinleri tüketiyorsunuz? Sağlıklı kilo vermek için doğru besinleri kullanmak gereklidir. Sizler için kilo verdiren 16 mucize besini inceledik. İşte o kilo verdiren 16 besin…



Yumurta
Yumurtanın tümüne yakını protein, bu nedenle önemli ölçüde tokluk hissi veriyor. İki ince dilim, esmer ekmek, az miktarda yağsız peynir ve bir adet haşlanmış yumurta ile yapacağınız kahvaltı gün boyu daha tok hissetmenizi sağlıyor.

Ayva, Elma, Armut
Ayva, elma, armut bu üç meyvede bol miktarda lif var. Özellikle şekerinizi ve kolesterolünüzü düşürmeye yardımcı olan ve `pektin` adı verilen eriyebilen lifleri içermeleri, bu meyveleri tüketmeye yararlı hale getiriyor. Öğün aralarında tüketilince tok hissetmenizi sağlıyor

Et
Yemeğin içinde et olması tokluk hissini artırıyor. Ayrıca ette ve balıkta bol bulunan `lösin` adındaki aminoasit kaslarınızın kalori harcamasını kolaylaştırıyor.

Zeytinyağı
Sızma zeytinyağının içindeki omega 6 yağ asitleri, kalori yakmanızı kolaylaştırıyor. Bu nedenle günde bir çorba kaşığı kadar zeytinyağı tüketmek faydalı.

Tarçın
Tarçın bir öğünde bir çay kaşığının dörtte biri kadar tarçın tüketmek yemek sonrası insülin artışını engelliyor, çabuk acıkmamanızı sağlıyor.

Sirke
Sirke midenin boşalmasını yavaşlatarak hem daha uzun süre tok hissetmenizi sağlıyor.

Greyfurt
Greyfurt yemekten önce yarım greyfurt yiyerek ya da bir bardak taze sıkılmış greyfurt suyu içerek başka bir önlem almadan üç ayda 1.5 kilo verilebildiği ortaya çıktı. Greyfurtun içindeki fitokimyasallar insülin seviyelerini düşürerek iştahı azaltıyor.

Yulaf ve Yulaf Ezmesi
Yulaf ve yulaf ezmesi, içerdiği yüksek oranda lif sayesinde uzun zaman tokluk hissi veriyor. En iyi faydayı sabah kahvaltılarında tüketildiğinde sağlıyor.

Salatalık
Salatalık vitamin A, C ve bir miktar lif içeren salatalık aynı zamanda düşük kalorili bir yiyecek.Atıştırmalık tüketilmesi tavsiye ediliyor.

Kabuklu Kuruyemiş
Kabuklu kuruyemiş, tuzsuz şamfıstığı, kabuklu ceviz, yerfıstığı tuzlu atıştırmalıklara olan özlemi gideriyor, daha sağlıklı beslenmeyi sağlıyor. Badem bütün kuruyemişler arasında kilo vermeye daha çok yardımcı olan bir yemiş.

Bitter Çikolata
Bitter çikolata yağ ve düşük kalorili olmamasına rağmen siyah çikolata, sağlığa faydalı yüksek oranda antioksidan içerir. Küçük bir parça tatlı ihtiyacını giderir.

Baklagiller
Baklagiller Kaliforniya Üniversitesi`nde yapılan araştırmalar, baklagil tüketiminin bağırsaktan `kolesistokinin` salgılamasını artırdırığını gösteriyor. Bu `kolesistokinin` maddesi iştahı azaltıyor.Fasulye, barbunya bakla gibi baklagiller, kan şekerini az miktarda yükseltiyor, vücuda bitkisel protein ve bağırsaklarınızın ihtiyaç duyduğu lifleri sağlıyor.

Acı Kırmızı Biber
Düzenli olarak acı kırmızı biber tüketmek, iştahınızı kontrol etmeye yardımcı oluyor.Yapılan bir araştırma, kahvaltıda acı biber yiyenlerin öğle yemeğinde daha az yedikleri ortaya çıktı.

Sebze Çorbaları
Sebze çorbaları, kremalı olanlar hariç, düşük kalorileri ve mideyi doldurarak açlık hissini hemen bastırdığı için başlangıç olarak ya da hafif bir yemek olarak tercih edilebilir.

Kategori: Sağlık

Sitede kayıtsız olarak olarak gezinmektesiniz.
Sayın ziyaretçimiz size üye olmanızı tavsiye ederiz.

Yorum Ekle

Adınız:*
E-Mail:
Yorumunuz:
Kalın İtalik Altı Çizili Üzeri Çizili | Sola Yasla Ortala Sağa Yasla | İfade Ekle Bağlantı EkleKorumalı Link Girin Renk Seçimi | Gizli Metin Alıntı Ekle Farklı Bir Alfabe ile Yazılmış Olan Seçili Metni Kiril Alfabesine Çevir Spoiler Ekle
Resimde görünen, iki kelimeyi girin: *