Akınsoft Cafeplus Windows 7 Sorunu Çözümü » Doğan BAYBAŞİN, Bilgi Güçtü Paylaştıkça Büyür.

» » Akınsoft Cafeplus Windows 7 Sorunu Çözümü

Reklam Alani
Reklam Alani
Reklam Alani
 
 
 
Kadin, Aile ve Çocuk Sağlığı

Akınsoft Cafeplus Windows 7 Sorunu Çözümü

Yazar: HbY Tarih 1-04-2014, 05:03, Gösterim: 10485

4 Windows7 ve Windows7 Home Basic işletim sistemlerinde programın genel ayarlar ve lisans bölümünde işlem yapamıyorum ne yapmam gerekiyor?

Bu sorunun çözümü için denetim masası/kullanıcı hesapları/kullanıcı hesabı denetimi ayarlarını değiştir kısmından "hiçbir zaman uyarma" seçeneğini ve denetim masası/bölge ve dil/ek ayarlar kısmında "sıfırla" butonundan ayarları sıfırlamanız gerekmektedir.Bu ayarları yapdıktan sonra bilgisayarınızı yeniden başlatıp işlemlerinize devam edebilirsiniz.


Akınsoft Cafeplus Windows 7 Sorunu Çözümü




Devaminda



Akınsoft Cafeplus Windows 7 Sorunu Çözümü



Ayrıca

AKINSOFT Programlarını sorunsuz olarak kullanabilmek için bilgisayarınızın sistem tarih ayarlarını
yapmanız gerekmektedir. Bunun için yapmanız gereken:

1 - "Başlat" menüsü "Ayarlar" ve oradan da "Denetim Masası" nı seçiniz.
2 - Sonra "Bölge ve Dil Seçenekleri" ni seçiniz ve ''Özelleştir'' butonuna basınız.
3 - "Tarih" bölümüne geliniz ve kısa tarih biçimini ; gg.aa.yy olarak seçiniz ve "Tamam"
butonuna basınız ve işlemi tamamlayınız.

Şimdi bu işlemleri uygulayalım:

Başlat menüsünden Denetim Masası kısmına gelelim.

Akınsoft Cafeplus Windows 7 Sorunu Çözümü



Denetim masasından Bölge ve Dil Seçeneklerine gelelim oradan özelleştir deyip tarih bölümüne gelelim. Tarih ayarlarını resimdeki gibi düzenleyelim ve işlemimizi tamamlayalım.


Akınsoft Cafeplus Windows 7 Sorunu Çözümü



Kaynak >> Akınsoft Bilgi Bankasi >> #

Kategori: Genel, Isletim Sistemleri

Sitede kayıtsız olarak olarak gezinmektesiniz.
Sayın ziyaretçimiz size üye olmanızı tavsiye ederiz.
<
  • Yorumları: 0
  • Makaleleri: 0
  • ICQ:
7 Kasım 2014 03:45

Ahmet Yılmaz

Alıntı
  • Grubu: Ziyaretçi
  • Kayıt tarihi: --
  • Durumu:
 
Güzel paylaşım için teşekkürler. Windows 8 içinde aynı yöntemle sorunu çözdüm.

<
  • Yorumları: 0
  • Makaleleri: 0
  • ICQ:
15 Kasım 2014 11:18

Doğan BAYBAŞİN

Alıntı
  • Grubu: Ziyaretçi
  • Kayıt tarihi: --
  • Durumu:
 
Lisans Sorunları ve Akınsoft CafePlus Cafe Kontrol Programı İçin Her Türlü Sorununuzu Bu Konu Altında Bizimle Paylasabilirsiniz.

<
  • Yorumları: 0
  • Makaleleri: 0
  • ICQ:
23 Ekim 2015 22:45

Cafe Miray

Alıntı
  • Grubu: Ziyaretçi
  • Kayıt tarihi: --
  • Durumu:
 
Slm Arkadaşlar cafeplus programına yeni geçiş yaptım fakat ayarlayamadığım bir yer var . 23/10/2015 tarihinde saat 00:00 dan sonra kapattığım müşteri makinasının ücretini bir sonraki güne yani 24/10/2015 tarihine atıyo bunu sıtandart bi ayarı yokmudur. Yani 23/10/2015 tarihinde sabah saat 05:00 a kadar kapatılan hesapların ücretleri 23/10/2015 tarihli raporda görmek istiyorum nasıl yaparım.Yardımınız için şimdiden teşekkür ederim.

<
  • Yorumları: 3
  • Makaleleri: 115
  • ICQ:
1 Haziran 2016 14:15

HbY

Alıntı
  • Grubu: Yönetici
  • Kayıt tarihi: 25.02.2014
  • Durumu: Kullanıcı çevrimdışı
 
akınsoft da bu durum sabittir her gece sıfırlanır

--------------------


Yorum Ekle

Adınız:*
E-Mail:
Yorumunuz:
Kalın İtalik Altı Çizili Üzeri Çizili | Sola Yasla Ortala Sağa Yasla | İfade Ekle Bağlantı EkleKorumalı Link Girin Renk Seçimi | Gizli Metin Alıntı Ekle Farklı Bir Alfabe ile Yazılmış Olan Seçili Metni Kiril Alfabesine Çevir Spoiler Ekle
Resimde görünen, iki kelimeyi girin: *